aishah's FotoPage

By: aishah zain

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Saturday, 1-Jan-2011 13:14 Email | Share | | Bookmark

banjir
menyorok....
 
View all 6 photos...
Dah lama tak ber fp...


Thursday, 18-Nov-2010 22:31 Email | Share | | Bookmark
EIDIL ADHA 2010

meranduk bah dengan abang
KETENTERAMAN jiwa saya bersama suami tercinta adalah anugerah yang tidak terhingga.
Sekarang sudah ada cucu yang menjadikan kehidupan ini lebih cantik dan ceria.
Subuh tadi doa saya panjatkan kepada ALLAH supaya jangan diganggu syaitan/iblis yang tidak pernah jemu berusaha memecahbelahkan keharmonian ini. Amin.





Terimaa kasih kepada abang yang tidak pernah luah kasih sayangnya kepada saya.
Kepada anak-anak permata hati mama.
Kepada cucu yang nampaknya telah menjadi kesayangan abang.....juga saya.


Saturday, 30-Oct-2010 11:31 Email | Share | | Bookmark

 
Memang saya rindukan Kamilia Sofea. Cucu saya.
Setelah hampir 30 tahun berkahwin dengan abang inilah kedudukan
terbaru saya sebagai hamba ALLAH,sebagai isteri kepada abang/suamiku.
Tkasih abang kerana terus membimbing saya....

Dua minggu tidak melihat dan menyentuh Kamilia Sofea.
Minggu lepas abang pi sorang setelah berkursus di Kangar selama seminggu.
Hari ini peluang terbaik dan saya 'menitahkan' abang supaya bertolak awal sikit.








semuga anak cucu saya tidak akan dihampiri 'syaitan' nir rajim....

Gambar diambil oleh abang dan AMAD....


Friday, 29-Oct-2010 06:36 Email | Share | | Bookmark
ZURIATKU DAH BERKEMBANG

abang dan cucunya
Lama dah tak update fp saya. Entah malas pun ada, sayang pun ada....
Balik sekolah hanya nak tidur saja. Bangun petang masak lebih kurang untuk saya dan abang.
Kekadang kami makan di luar saja. Simple sungguh. Mai hari jumaat barulah nak memasak beria.
Menantu dah bersalin. Anaknya sihat saja. Kalau teringatkan cucu saya ajak abang pi jengok-jengok.
Itupun bergantung kat abang.
Semenjak dua menjak nih abang keletihan benar. Katanya kerja pentadbiran memerlukan stamina otak yang kuat. Sebab tu balik umah sahaja terus baring-baring, itu pun sekejap saja tidak melarat2 macam saya
yang sampai bengkak2 mata menereloh.....

KAMILIA SOFEA
Nama yang dipilih sendiri oleh anak menantu saya.
Angah pernah tanyakan abang minta cadangan nak boh nama apa?
Abang bagi cadangan SITI KHADIJAH.....
Dalam diam saya ketawa.....







semuga ALLAH kuatkan agama KAMILIA SOFEA. Taat kepada ALLAH, rasul, ibubapa
dan ahli keluarga kamu nanti.


Tribute kepada anak mama SHIHAM yang sudah balik ke REP CZECH.
Jaga diri, jaga solat, jaga kekuatan iman kamu.
Jangan buat mungkar, Allah tak suka, abah tak suka, mama tak suka....


kepada yang selalu komen di dalam fb saya NORKIAH, terima kasih....


Thursday, 9-Sep-2010 02:41 Email | Share | | Bookmark
MAAFKAN SAYA

 
Bila anak ajak pi buka posa di luar, pertama nya saya bertanyakan abang.
Abang memang tak gemar berbuka di luar. Tetapi yang kata anak, selalu saja saya yang kalah....
Bertukar kena memujuk abang pi sama....kalau perlu kena paksa abang....
Entah saipa abang 'mau' pulak pi SecretReceipe.....heran aku!!!!!!
Abang memang seorang yang baik terhadap saya......


abang pilih 'kambing'.....


saya pilih 'beef'....



tk shiham...mama seronok makan di situ


abang beri masa hingga 8.00pm - dah kena balik solat
Malam ni taraweh terakhir.....
Ampunkan saya abang.....


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net